jouw partner in gastvrijheid

Mijn verhaal

Klanten en gasten blij maken is de rode draad in mijn leven. Het begon ooit in de supermarkt van mijn ouders, daarna het eerste horecabaantje, mijn studie aan de Hotelschool in Den Haag, de IT helpdesk bij Shell, het CCC van Nuon, mijn eigen restaurants en de winkels van Jumbo. Overal de zelfde les: je product kan super zijn, je prijs goed en je locatie top….. Maar als je klant of gast niet blij van je wordt gaat hij/zij uiteindelijk toch ergens anders kijken. 
 
Ik denk dat het in een van de eerste weken op de Hotelschool was dat me geleerd werd dat als je ergens ging eten en het eten was goed maar de sfeer en de service niet dat de kans klein was dat je er nog een keer komt. Terwijl als het eten iets minder is maar de sfeer en de service zijn top dan ben is de kans groot dat je terugkomt om het nog een keer te proberen. In de bijna 35 jaar na deze les heb ik in de praktijk gezien dat het echt zo werkt.
 
Dit heeft mij ervan overtuigd ben dan gastvrijheid in iedere organisatie het verschil kan maken. Je concurrent kan hetzelfde product leveren en onder je prijs gaan zitten maar het gevoel dat jij je klant geeft is niet te kopiëren.
 
Stel je voor: klanten en gasten die keer op keer terugkomen, meer uitgeven en veranderen in ware ambassadeurs van jouw bedrijf. Medewerkers die met een glimlach naar hun werk gaan, bruisen van energie, productiever zijn en zich langer aan jouw organisatie verbinden. Dit zijn een aantal van de resultaten die je kunt behalen door oprechte gastvrijheid te omarmen. Zet jouw klant en gast op de eerste plaats en geef ze een onvergetelijke ervaring die hen het gevoel geeft écht welkom te zijn en gewaardeerd te worden. Natuurlijk geldt dit ook voor je medewerkers. Als jij ze het gevoel geeft dat ze gewaardeerd worden en belangrijk zijn pas dan kunnen ze dit gevoel oprecht doorgeven aan de klanten en gasten.
 
Denk je nou, dat lijkt me wel wat maar hoe pak ik dat aan? Dan wordt het hoogtijd dat wij een kennismaken en kijken hoe ik je bij deze reis kan ondersteunen.
 
In mijn rol als (interim) manager, adviseur, trainer en coach ben ik jouw partner in groei van klantgerichtheid en gastvrijheid naar het hoogste niveau.
 
Als manager ben ik de motor achter verandering, ik breng energie en zorg dat gastvrijheid op de werkvloer tot leven komt.  
Als adviseur leg ik jouw klantprocessen onder de loep en ontdek ik waar de échte winst te behalen is, zodat jouw processen naadloos aansluiten op de verwachtingen van de klant en deze bij voorkeur overtreffen
Als trainer inspireer ik met dynamische workshops en trainingen dicht op de werkvloer. Die je team laten stralen in klantgerichtheid en gastvrijheid.  
En als coach help ik individuen en teams om stappen te zetten en hun klantgerichte en gastvrije ambities waar te maken.
 
Mijn aanpak? Die is hands-on, praktisch, resultaatgericht, doortastend en altijd met een flinke dosis enthousiasme. Ik werk graag intensief met jou samen om op maat gemaakte oplossingen te maken die perfect aansluiten op jouw unieke situatie. Dankzij mijn uitgebreide ervaring in verschillende sectoren weet ik als geen ander hoe belangrijk het is om de klant écht centraal te stellen. Samen zorgen we ervoor dat gastvrijheid niet alleen een mooi idee is, maar een dagelijks beleefde werkelijkheid die door iedereen in jouw organisatie wordt omarmd.
 
Ben je klaar om jouw organisatie te laten stralen van klantgerichtheid en gastvrijheid? Laten we afspreken voor een kop koffie en een inspirerend gesprek. Ik kan niet wachten om samen aan de slag te gaan!
 

ook je resultaten verbeteren door klantbeleving en gastvrijheid?

Neem vandaag nog contact met me op voor een vrijblijvende kennismaking.

Contactgegevens

E-mail

Reactie binnen 24 uur

info@resnova.nl

Telefoon

Bereikbaar van 9:00 tot 21:00

06-19434155

Whatsapp

Bereikbaar van 9:00 tot 21:00

06-19434155

Scroll naar boven